" Leads The Quality "

Sitedeki Yeriniz : Ana Sayfa » Hakkımızda » Müşteri Şikayetleri Yönetimi Politikamız

Müşteri Şikayetleri Yönetimi Politikamız

- BÜRO MOBİLYALARI İMALAT - SATIŞ VE SATIŞ SONRASI HİZMETLERİMİZDE, MÜŞTERİLERİMİZİN TALEPLERİNİ MEMNUNİYETLERİNİ SAĞLAYARAK KARŞILAMAYI, MÜŞTERİLERİMİZİN OLUMLU VEYA OLUMSUZ TÜM GERİ BİLDİRİMLERİNİ BİRER HEDİYE OLARAK GÖRMEK VE EN KISA SÜREDE ÇÖZÜME KAVUŞTURMAYI TEMEL İLKEMİZ OLARAK BENİMSEMEK,

- TÜM ÇALIŞMA SİSTEMATİĞİMİZİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI HALE GETİRMEK,

- ULUSLARARASI VE ULUSAL YASAL VE MEVZUATA DAYALI ŞARTLARI, MALİ VE İŞLETMEMİZE AİT ŞARTLARI, MÜŞTERİNİN, PERSONELİN VE DİĞER TARAFLARIN GİRDİLERİNİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEYİ SAĞLAMAK.